zaterdag

Ondertussen in een bedrijfskantine bij KPN.......(2)

Hé Willem, hoe gaatie?
Best hoor. Het is weer knap warm vandaag, hè?
Zeker! Maar even iets anders. Ik heb vorige week een incident gemeld, onder callnummer 20040905. Hoe staat het daarmee?
Dat moet ik even voor je checken, Willem Jan. Momentje!

Ah, hier heb ik hem al; oh ja, er waren meer incidenten voor dit geval binnengekomen. Incidentmanagement heeft hem doorgezet naar Problemmanagement. Ik zal even de file erbij zoeken.
Oh, nou, het hoeft niet nu meteen hoor Willem. We houden de boel zo op zo, hè?
Ben je gek! Geen problem hoor. Hier, ik heb hem al! Kijk maar, Sandy heeft hem afgehandeld.
Dat is humor! Iemand die Sandy heet, die dit incident gaat tackelen!
Problem bedoel je, Willem Jan. Sandy werkt bij Problemmannagement. En ze heeft de oplossing gezocht in een nieuwe tool voor kitchen-control. En toen heeft ze de call doorgezet naar Changemanagement. Die moeten de tool gaan implementeren, hè? Kijk; Wouter wilde de tool meteen gaan aanschaffen, maar die heeft tekenbevoegdheid tot 5 Euro. Dat heb je natuurlijk bij Changemanagement hè, dat ze niet zomaar alles mogen kopen. Dus toen heeft Wouter aangeklopt bij zijn manager en die heeft Vendormanagement aan het werk gezet.

Ja ja en toen?
Nou en die hebben dus een prachtige nieuwe tool voor mij aangeschaft: een splinternieuw supergroot vergiet. Kijk, dit is hem. Hier kan ik wel vijf stronken prei in één keer in wassen. En dan blijft er geen korreltje zand meer achter dankzij de vernieuwde sandhole-technologie.
Wilde je nog iets te eten eigenlijk, Willem Jan?
Nou lekker, Willem! Weet je wat? Doe maar een heerlijk bakkie bruine bonensoep!

Geen opmerkingen: