vrijdag

Lachen met Media Markt (1) (vervolg MediaMarktLeed)

Heer Dinges,

Sportief dat u uw excuses aanbiedt.

Dat elke vestiging verantwoordelijk is voor zijn retourbeleid is duidelijk, maat volgens mij ging mijn klacht verder dan dat.
Het mailtje dat ik uit Utrecht ontving maakt dat nog eens duidelijk.
Hierover later meer.

Henk Bongers

Geachte heer Bongers,

Mijn excuses dat ik dit niet direct heb gemeld aan u. Vaak nemen wij eerst contact op met de betreffende vestiging waarover de klacht gaat. Aangezien het hier een afwijzing betrof om een gekocht product binnen 14 dagen na aankoop terug te brengen/ om te ruilen.

Dit is de reden geweest, waarom ik u niet direct een antwoord heb gegeven. Elke Media Markt vestiging is een aparte BV, waarbij elke Media Markt vestiging een eigen Directeur heeft. Dit heeft als gevolg dat elke vestiging ook verantwoordelijk is voor zijn/haar retour beleid.

Uiteraard zijn er procedures opgesteld voor het algemene retour beleid van Media Markt. Dit zijn ook procedures/regels waaraan een consument zich behoort te houden om een product te retourneren/ruilen. De andere redenen hebben in geen geval te maken met het feit dat Media Markt niet van mondige klanten zou houden.

Wanneer Media Markt Utrecht een commerciële oplossing had kunnen treffen met u, hadden ze dit uiteraard gedaan. De verdere actie ligt nu bij Media Markt Utrecht en ik kan hierin verder niets voor u betekenen. De daadwerkelijke controle bij het retour nemen van een product vindt logischer wijs ook plaats op de service afdeling. Daar constateert men of een product wel of niet geruild kan worden.

Voor verdere vragen moet ik u toch verzoeken contact op te nemen met de service verantwoordelijke collega van Media Markt Utrecht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
D. Dinges

Geen opmerkingen: